Over mij
Hallo, zou graag een fiets / wandel maatje willen ontmoeten om samen leuke fiets / wandeltochtjes te ondernemen.
Van de natuur, de omgeving en rust te genieten. Onderweg een terrasje aandoen mag altijd en is ook gezellig.
Samen routes uitstippelen , de lengtes is overleg. Ik rijd een E-bike.
Liefst iemand uit of op korte afstand van Roosendaal om dat ik geen fiets vervoer op de auto heb.
Oh ja, ik ben 70 jaar maar nog aardig actief (vind ik zelf )